2018. január 27., szombat

Diana Soto : Az ​akasztott király

Diana Soto  
Az ​akasztott király
 kortárs dráma



Fülszöveg:

I. e. 480-ban a Perzsa Birodalom a fénykorát éli. Agág király utolsó élő leszármazottját, Hámánt nagy megtiszteltetés éri, a perzsa király a legfőbb miniszterévé, tanácsadójává teszi.
Hámán élvezi a hirtelen kapott hatalmat, azonban egy férfi ellenszegül a király törvényének és nem hajlandó meghajolni Hámán előtt. A férfi az agágiták ősi ellensége, egy zsidó.
Hámán elhatározza, hogy eltörli a zsidó népet a föld színéről…
Mi vezet ahhoz, hogy egy ember mások sorsáról döntsön?
Mások elnyomása önmagunk pusztulásához vezethet?
A bátorság elég, hogy megfékezzen egy bosszút?
A dráma izgalmas történet hűségről, hatalomvágyról és halálról.





 Kiadó : Underground,
Kiadási év : 2017
Kedvenc karakter(ek) : -------
Utált karakter(ek) : ----------
Magyar, kortárs, dráma, bibliai történet,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!








*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  moly.hu - Diana Soto : Az ​akasztott király
Szerzői oldal : facebook - Diana Soto

Történet. 5/5*****



Borító:10/9,2****

Ide kattintva meg is vehetitek --> Diana Soto

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

 Le a kalappal Diana Soto előtt, hogy képes volt így megírni egy ilyen nehéz művet. Utoljára még gimnáziumban olvastam ehhez hasonló könyvet.
Kicsit félve kezdtem bele, mert a dráma nem tartozik a kedvenceim közé. Szerencsére pozitívan csalódtam benne. Azt hittem, unni fogom, és bár be kell ismernem, nehezen boldogultam vele, mégis úgy érzem, megérte elolvasnom.
Bibliai témát ölel fel, amivel sikerült belopnia magát a szívembe. Na, nem azért, mert annyira vallásos vagyok, hanem Eszter a kedvenc személyem. Az ő történetét szinte kívülről fújom, és pont ez miatt lelkesedtem, hogy végre elolvashatom. 
Hogy miért ajánlanám másnak Diana Soto könyvét?
Azért, mert a rengeteg romantikus regény mellé olykor-olykor kell egy kis dráma is. 
Nálam a műfajváltás a lehető legjobbkor jött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.