2017. november 21., kedd

Hajdár Erika : Darpana naplója idézetek

Hajdár Erika : Darpana naplója idézetek 
A legjobb dolgok az életben könnyen történnek









  Első mondat : ,,Miért van rám nagyobb hatással mások szándéka, mint a sajátom?"

*-*-*
,,Mert nem rossz ez az élet, mert jó ez az élet, amit kialakítottam mostanra - csak épp nem Az."

*-*-*


,,Az eltérések. Mindig az eltérések. Az eltérések adnak munkát, nem hagynak nyugodni, kimutatják megkérdőjelezhetetlenül, hogy valami eltér. Mindig az eltérések. Az eltérésekről szól, közöttük áramlik az élet."

*-*-*

,,Én nem ezt akartam. Nem így akartam élni. 
Ha nem járulhatok hozzá a világ jobbá tételéhez, akkor nem is élek."

 *-*-*

,,A test a mozgás maga. A lényünk mozgó alkatrésze, térben és időben. Ha nem mozgatjuk, elsorvad."

*-*-*

,,Szeretnék egyszer úgy létezni, hogy nincs folyamatosan ez a mitkeresekénitt?! - érzésem."

*-*-*

,,Egy csomó dolgot régóta ,,tudok", 
de nem élek a tudással."

*-*-*

,,Az együttélés folyamatos egyensúlykeresés abban, hogy ki mennyire szeretheti saját magát."

*-*-*

,,Kötődésben a lény csak akkor él, 
ha a másik lénye is él."

 *-*-*

,,Nincs baj amúgy az ötletekkel, 
csak a helyén kell kezelni mindet."

*-*-*

,,Amikor egészen elmerülök a gondolataimban, akkor képes vagyok teljes mértékben elvágni magam a testem érzékelésétől."

*-*-*

,,A feltétel nélküli szeretet a legmagasabb rendű ,,képesség", amit emberi lény felismerhet magában."  

*-*-*


,,Kellemetlen kérdéseket csak a feltétel nélküli szeretet biztonságában lehet eredményesen feltenni."



A könyv megrendelhető ide kattintva : Darpana



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.