2017. október 14., szombat

Veda Sylver : Törékeny ​boldogság idézetek

Veda Sylver 
Törékeny ​boldogság idézetek 







Első mondat : ,, Egy lakásnak még jóindulattal is alig nevezhető odú piciny konyhájában üldögéltem, és próbáltam a reggeli tejeskávémtól magamhoz térni."

*-*-*

,, - Szia, Kate! - sóhajtottam. 
   - Mi a baj? - kérdezte, és füle mögé tűrte hosszú, barna tincseit, majd elmosolyodott. - Csak nem túl korán lépett le a pasi? 
   - De, persze! - A kérdése úgy hangzott, mintha nem ismert volna ezer éve. Pontosan, az általános iskola első osztálya óta.
   - Tudom ám én, hogy játszod itt a szende szüzet, miközben egyik pasit fogyasztod a másik után - kacsintott rám. 
   Elfintorodtam. Neki könnyen ment az ismerkedés. Jennifer Lopez fenekével, eredeti, nagy, álló cicijével és vastag, csókolni való szájával bárkit az ujja köré csavart. 
   - Pontosan - motyogtam. 
   - Na, jól van, elég ebből! Ne lógasd tovább az orrod! Csinálok valami reggelit, aztán lenézhetnénk a jégre korizni. - Ahogy kinyitotta a konyhaszekrényt, egy csótány igyekezett fedezékbe vonulni. Lecsapta, majd kiürítette a hűtőt és felütött pár tojást miközben tovább csicsergett. - Hívott Audrey. Jövő szombaton érkezik haza a tánctanfolyamról.
     Audrey-ék  New Jersey-i háza közvetlenül a miénk mellett állt. Együtt nőttünk fel, és tizenhárom év szomszédság után elválaszthatatlanok lettünk, így mindketten természetesnek vettük, hogy együtt költözünk New Yorkba, ő a tüchtig, és én a szétszórt lány.  Ha Kate Stone volt a szexi, akkor Audrey Jones a szép. Magas, vékony alkatú, nagy barna szemű és hosszú szempillájú.  Mellettük mindig csak szürke egérkének tűntem, mint a filmekben a csúnya 
lány. " 

*-*-*

,, Hiába siettünk. Kígyózó sor állt a jégpályánál. 
Fáztam, pisilnem kellett, az egészhez nem volt semmi kedvem. 
Szívesebben bújtam volna be egy takaró alá
 és néztem volna egy filmet pattogatott kukoricát majszolva. "

*-*-*


,, - Ha most elengedlek, meg tudsz állni a lábadon?
     Lassan bólintottam, de szinte fizikai fájdalmat éreztem, ahogy eltávolodott a testünk."

*-*-*

,, A korcsolyapályás találkozás után napokig csak a szeplős, szív alakú babaarcra, a pisze orra és a sapka alól kilógó, két oldalt befont, vörös hajra tudtam gondolni. "

*-*-*


 ,, - Martina Daniells, neked elgurult a gyógyszered? - néztem végig a fekete, tupírozott, félhosszú hajú, fekete rúzsos, mellé zöld szemhéjú bohócon. 
    - Ha nem emlékeznél rá, elmúltam tizennyolc, és évek óta festem magamat.
    - Ahogy most kinézel, simán beutalhatnálak a zárt osztályra. 
    - Azért annyira nem durva! - nézett bele a kis piperetükrébe. - Unatkoztam. 
    - Ennyire? - Martina válaszként megrántotta a vállát. - Na, mosd le, mert így nem jössz velem! "

*-*-* 
,, - Ezzel a kézzel meg ne próbáld, Sly!
   - Mi az, neked hátul is van szemed, Matt? - állt mellém vigyorogva, mire felé fordultam. 
   - Nem. Csak ismerlek - céloztam jó szokására. 
   Úton-útfélen bezselézett haját igazgatta, majd előszeretettel vágott hátba ragadós kezével." 

*-*-*

,, Minél kevésbé akartam, annál inkább megkedveltem."

*-*-* 

,,Mindig is a karácsony volt a kedvenc ünnepem.

*-*-*

,, A szívem hevesebben kezdett dobogni. Vettem egy mély levegőt, és a kilincsnél fogva eltoltam az ajtót, mire ő felém fordult, én pedig átestem a küszöbön. "

*-*-* 

,, - Tudod min gondolkoztam? - bámult Tina után Sly.
   - Te azt is szoktál?"

*-*-*

,, Hatalmas kő esett le a szívemről, 
amiért mégsem sikerült mindent elrontanom."

*-*-*


Ide kattintva megvásárolhatjátok --> Veda Sylver - Hivatalos oldala



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.