2017. október 17., kedd

Ella Steel : Sors-Döntő idézetek

Ella Steel 
Sors-Döntő idézetek 


 



Első mondat: ,,Csodálatosan szép időnk volt."

*-*-*
,, – Igen? Kivel beszélek? – Biztos nem nézte meg a számot, egyébként tudná, hogy kivel beszél, így hát beleszóltam.
– A világ egyik legnagyobb balfaszával.
– Te vagy az, Evan? – érdeklődött. Milyen kedves, hogy a világ legnagyobb balfaszáról rögtön én ugrok be neki, de most ez sem érdekelt."

*-*-*

 ,, Haley Benett. Szép név, kíváncsi vagyok, 
milyen lány tartozik hozzá."

*-*-*

 ,,Evan Keller, a rock. "

*-*-*

,, - Kösz, szóval ott tartottam, hogy… - folytatta volna, de közbevágtam. 
- Ne, várj! Kicsit elkalandoztam, nem kezdenéd az elejéről?
- Oké. Szóval, van az a srác. 
- Most épp melyik?
- Ó, mintha olyan sok lenne! " 

*-*-* 

 ,, Az érzelmek és a családi kötődés könnyen összezavarhatja az embert és nem csak azt, aki már így is gondokkal küzd.
 Arról nem beszélve, hogy sokszor egy vadidegennek sokkal könnyebben megnyílunk az ilyen helyzetekben. 
Velem nem kell utána a vasárnapi ebédnél úgy tenni, mintha mi sem történt volna a kezelések alatt. " 

*-*-*

 ,,- Ezt, ezt eddig miért nem mesélted, nővérkém? Egy ilyen pasi rád van indulva, mikor még nem is ismer igazából?
- Éppen ez az, hugi, pont ezért van rám indulva, vagyis volt - használom az előbb mondott szavait -, mert nem ismer, ezért volt ez az egész, de látod, még így is képes voltam elbaszni a dolgot."

*-*-*

,,Csak egyszerűen arra vágytam,
 hogy ő legyen a titokzatos hívó. 
És ha jól belegondolok, ismerős volt a hang. 
Nem minden férfinak van ilyen jellegzetes,
 erőteljes hangja..."

*-*-*

,,Az utolsó szavainál még a lélegzetem is elakadt."

*-*-*

,,Ó, ha tudnák, milyen szerencsés vagyok, azt hiszem, itt vernének agyon a helyszínen"

*-*-*

 ,, Két dolog van, amiben biztos vagyok az életben. Az egyik a halál, a másik, hogy a nőket soha a büdös életben nem fogom megérteni."

*-*-*

 ,,Már a neve is mutatni fogja: foglalt.
 Hogy ez beteges és birtokló? 
Legkevésbé sem érdekel, 
tudják csak meg, hogy ő az enyém."

*-*-*

,,Annyira meghitt és romantikus volt ez a pillanat, ez az egész este. Ezt semmi és senki nem ronthatta el, de valaki mégis megpróbálta."

*-*-*

,,Ez a valóság, mi összetartozunk, és ezt ő is tudja. "

*-*-*


,,Együtt erősebbek vagyunk, együtt sokkal többre vagyunk képesek."

*-*-*


 Ide kattintva megvásárolhatjátok dedikáltan --> Ella Steel Hivatalos szerzői oldala





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.