2017. július 4., kedd

Vivien Bodre : The ​Real Love

Vivien Bodre 
The ​Real Love

  
Fülszöveg:

Olivia Johannes egy teljesen hétköznapi lány, aki a díjugratók világában próbálja megállni a helyét. A szakma csiszolatlan gyémántként emlegeti. Az újságírók és a közönség egyenesen megőrülnek érte. Carte Blancheval – a lovával – sorra nyerik a versenyeket.
De nem csak őt tartják tehetségesnek.
Olivia legnagyobb versenytársa Mark Peeters. A sármos, borostás tengerkék szemű pasi, akiért pedig a csajok őrülnek meg.
A sors egymás felé sodorja őket. Nemcsak együtt kell versenyezniük, hanem még egy házban is kell lakniuk. Minél jobban ellenkeznek egymás ellen, annál közelebb kerülnek egymáshoz. Szikrázik a levegő a két fiatal között.
Épp, mikor rendeződni látszanak a dolgok Olivia életében, akkor hullik szét az egész. Egy nem várt baleset mindent megváltoztat. Vajon Olivia képes lesz-e talpra állni? Vajon ugyanaz az ember lesz, mint volt?


Kiadó : Magánkiadás, 
Kiadási év : 2017
Kedvenc karakter(ek) : Olivia, Mark,
Utált karakter(ek) : -----
Magyar, kortárs, romantikus, ifjúsági, 
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!






*-*-*


Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Vivien Bodre : The ​Real Love
Szerzői oldal : Vivien Bodre - szerzői oldal

Történet. 5/5*****



Boríró:10/8**

Idézet:

,,Észreveszi, hogy őt bámulom, így inkább újból rám kacsint. Én pedig visszafordulok és csak megrázom a fejem. Inkább elfoglalom a megérdemelt helyemet. a győztesnek járó helyet. És sikerült legyőznöm Márkot. Jól van, ez egy kicsit gyerekes volt, de nagyon jó érzés, hogy nem ő a győztes, hanem én."

*-*-*

,,Már délután két óra van. Hogy szalad az idő?
De ha jól érezzük magunkat, akkor csak úgy rohan az idő, viszont, ha nem, akkor pedig csak vánszorog. Inkább fordítva lenne. Szerintem mindenki kibékülne ezzel a döntéssel."


*-*-*

,,Az adrenalin szintem az egekbe szökik, a fülem zúg, valamint a légvételeim száma is megszaporodik."

*-*-*

,,Minek kellett ilyen korán kelnem?
Nem hiszem el. Amikor lenne időm aludni, akkor nem alszom. Amikor nincs, akkor pedig az egész évet átaludnám."


*-*-*

,, – Haragszol rám? – Teszi fel a kérdést, amit tökéletesen el is talál.
Bingó. Ügyes fiú. Ezért a kérdésért jár a megérdemelt egy pont."



  Ide kattintva meg is vehetitek --> wixsite.com - Vivien Bodre : The ​Real Love

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Sokat gondolkodtam, hogy mit írjak Vivien Bodre The Real Love című könyvéről.
Vegyes érzelmeket váltott ki belőlem, mégis minden hibája ellenére nekem tetszett.
Könnyed kis kikapcsolódás nyújtott számomra. Sőt, kellemesen ellazított, amikor ideges voltam.
A történet egy fiatal díjugrató lányról szól és egy kék szemű, szívdöglesztő srácról.
Mark és Olivia kapcsolata elégé rázós utakat jár be, de a kezdet sem volt éppen könnyűnek mondható. Egy verseny után kénytelenek ugyanabban a házban élni, ami már megadja a kezdést a történetüknek.
Annyit elárulhatok, hogy bírtam Mark karakterét, bár nem lett számomra álompasi, mégis remélem a folytatásban többet megtudhatunk róla, a cuki húgáról, de leginkább az érdekes családjáról.
Örültem a sok zene / könyv említésének, mert ezek csak színesebbé tették a történetet. 
Rengeteg kérdés felmerült bennem olvasás közben. 
Voltak, amikre megkaptam a választ, viszont olyan is volt, amire még várnom kell. 
Köszönöm az írónőnek, hogy elolvashattam a könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.