2017. május 17., szerda

L. J. Wesley : Egy ​űrállomás-takarító naplója

L. J. Wesley 
Egy ​űrállomás-takarító naplója


Fülszöveg:

Az ember azt hinné, hogy egy űrállomáson nem unalmas az élet. Ez igaz lehet, ha felelősségteljes a munkaköröd, esetleg egy erre járó űrhajó legénységéhez tartozol. De ha a takarító és karbantartó személyzet tagja vagy… az nem túl izgalmas. Max élete ebben az egyhangú, de nyugodt mederben folyik egészen addig, míg meg nem ismeri Lydiát. A lánynak köszönhetően belekeveredik a Xendonon dúló polgárháborúba, ami több fájdalmat okoz, mint azt valaha is képzelte volna. A békés élet és a kalandok közt egyensúlyozva nehéz döntéseket kell meghoznia, melyek akár az életébe is kerülhetnek.


Kiadó : Colorcom Media
Kiadási év : 2017
Kedvenc karakter(ek) : Max, Queep, Lydia, Klemol, Felp, Tria,
Utált karakter(ek) : Draman,
Magyar, kortárs, sci-fi,
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!





 *-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - L. J. Wesley : Egy ​űrállomás-takarító naplója
Szerzői oldal : facebook - L. J. Wesley

Történet. 5/5*****
Borító: 10/9*



 Idézet:
„Az ember azt hinné, hogy egy űrállomáson nem lehet unatkozni. Ez persze lehet, hogy igaz, ha felelősségteljes a munkaköröd, esetleg egy erre járó űrhajó legénységéhez tartozol. Viszont ha a takarító és karbantartó személyzet tagja vagy… az nem túl izgalmas."

*-*-*

,, Az emberek vérvonala végül addig fog hígulni, míg teljesen el nem tűnik a kozmosz végtelenjében."


*-*-*

,,– Rox-al összeakaszkodtál már?
– Nem, és igazából, nem is nagyon szeretnék. Tetszenek így a csontjaim, egyben,törés nélkül."



*-*-*


,, … Ember vagy, igaz?
– Igen.
– Még soha nem találkoztam senkivel a fajtánkból.
– Soha? Az hogy lehet? Tudom, hogy nem vagyunk túl sokan, de azért én már legalább öt-hat emberrel találkoztam életem során.
– Könnyű annak, akinek volt élete."



Ide kattintva meg is vehetitek --> colorcom.hu - L. J. Wesley : Egy ​űrállomás-takarító naplója
Egyedi Pólók-Bögrék-Táskák-Mágnesek --> letmicro.com --> L. J. Wesley : Egy ​űrállomás-takarító naplója

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Azt az Egy ​űrállomás-takarító naplója mindenségét. 
Ez a könyv szuper, pár kisebb hibától eltekintve. 
Úgy kezdtem  bele, hogy tuti nem fog tetszeni, aztán hatalmas megdöbbenésemre csak úgy faltam a lapokat. Elkezdtem olvasni, és már csak akkor pillantottam fel, amikor az utolsó oldalaknál jártam. 
Legjobban Lydia karakterét kedveltem, bár nem sok minden derült ki róla.
Érdekes volt olvasni, hogy Max az elejétől egészen a végéig milyen kalandokat élt át.
 Egyedi történetet kap az olvasó. Nincsenek benne klisék, izgalmas, itt-ott vicces.
Tényleg olyan volt, mintha egy naplót olvasnék. 
A borító szerintem szuperül passzol a történethez. Ennél jobbat nem is választhatott volna az író. A cím is tetszik, mert egyedi, hiszen nem sok ilyen könyv van a polcon.
Még szívesen olvastam volna több oldalt is, mert számomra nagyon rövidnek tűnt a könyv.
 Legjobban azt remélem, hogy lesz folytatás. 
Sőt!
Ajánlom, hogy legyen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.