2017. március 28., kedd

Papp Csilla : A ​másik oldalról

Papp Csilla 
A ​másik oldalról 





Fülszöveg:

,,Vajon mi, nők és férfiak tényleg szemben állunk egymással?
Papp Csilla regényéből megtudhatjuk, milyen a másik oldalról nézni önmagunkat.
A történetben Hanna és Olivér nem hétköznapi megismerkedését, kapcsolatuk alakulását kísérhetjük figyelemmel – cukormáz és szirup nélkül. Egy mámoros éjszakán egy közös ismerősük révén telefonos szexbe bonyolódnak. Mindkettőjükben mély nyomot hagy az első „találkozás", annak ellenére, hogy lehetetlen szituációból fakadt. Az egymáshoz vezető út pedig sok meglepetést tartogat.

A regény komoly társadalmi problémákat is feszeget: nők bántalmazása, válás, haláleset feldolgozása, mindezt azonban könnyed, szórakoztató stílusban. Ezekben az élethelyzetekben Hannának egy különleges segítője is akad, az autóbalesetben elhunyt gyermekkori barátjának, Péternek a szelleme. Végül megbizonyosodhatunk arról is, hogy nincsenek véletlenek. Hannának is döntenie kell: melyik oldalt választja…"



Kiadó : Álomgyár
Kiadási év : 2015
Kedvenc karakter(ek) : Olivér, Hanna, Tamás, Linda, Zoli, Eszter, Réka, Dénes
Utált karakter(ek) : Miki
Magyar, kortárs, romantikus
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!




 *-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Papp Csilla : A ​másik oldalról
Szerzői oldal : facebook - Papp Csilla

Történet. 5/5*****

Borító: 10/9,8*


Idézet:

,,Nem lehetek statiszta egy olyan darabban, amelyet nem is színházban játszanak. "

*-*-* 

,, Bevallom, nem így terveztem a mai napot. Hajnalban aludtam el, mert Hannával egész éjjel beszélgettünk. Délután, amikor Zoli felhívott, még euforikus állapotban voltam amiatt, hogy hamarosan újra velem lesz ez a kis bestia, aki megnevettet, majd egy perc alatt leoszt. Ennek ellenére szemernyi kétségem sincs afelől, hogy boldoggá fog tenni. A vérkeringésem is felgyorsult az éjjeli beszélgetés óta. Küldtem a majmoknak körüzenetet, hogy sínen vagyok, már nem úgy, mint József Attila."

*-*-*

,, Amikor leültünk a tévé elé, Zoli kapcsolgatott, és épp a híradó ment a VTR csatornán. Szalontai Zita volt a műsorvezető.
– Ez élő? – kérdeztem.
– Nem, halott, ha-ha-ha… – röhögött Zoli. – Mit gondolsz?
– Vagy zombi. Csak jól sminkelték – kontrázott Lajos. – A tévében bármi megtörténhet.
Kénytelen voltam felvilágosítani a srácokat, hogy csak azért kérdeztem, mert ma bent volt a kórházban.
– Meghalt? – folytatta az épületes beszélgetést Zoli. Ezek nem normálisak."

*-*-*

 ,, Magadat kell először megtalálnod. Akit neked rendel az ég, az egyszer csak ott lesz. Az csak jön, majd ott marad. Akkor már tudni fogod."

*-*-*

 

  Ide kattintva meg is vehetitek --> molybolt.hu - Papp Csilla : A másik oldalról

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

 Minden tiszteletem az írónő előtt!
 Egyszerűen megszerettem Hanna és Olivér történetét.
Kettejük közül leginkább Olivér nőtt a szívemhez, és nagyon boldog voltam, amikor az ő szemszögéből ,,láthattam" az események alakulását. 
Hétköznapi történet, mégis annyival több plusz van benne, amire az olvasónak szüksége lehet.
Hanna egy fiatal nő, aki bulizik, dolgozik, a barátnőivel van, és éli az életét úgy, ahogyan ő akarja. Olivér karaktere sokban hasonlít hozzá. Ők ketten tökéletesen kiegészítették a másikat.
A beszélgetéseiket jó volt olvasni, olyan aranyosak voltak együtt.
A mellék karakterek közül leginkább Tamást muszáj kiemelnem.
Az ő karaktere sokkal jobbá tette a könyvet. Jó, volt olyan húzása, amivel nem értettem egyet, de talán még Olivérnél is jobban megkedveltem. 
Hogy miért ajánlanám másnak?
A válasz nagyon egyszerű. 
A történet nem csak arról szól, hogyan ismerkedik meg egymással Hanna és Olivér, hanem történik a könyvben valami olyan, ami felett nem lehet csak úgy elsiklani.
Igen fontos témákat tár az olvasok elé az írónő, ami nagyon sok embert érint kicsiny kis országunkon belül és kívül is. Nők bántalmazása, válás, haláleset feldolgozása.
 Nagyon örülök annak, hogy elolvashattam.
A folytatásról csak annyit írnék, hogy azokra a kérdésekre, amik hiányoztak az első könyvből, a folytatásban választ kap az olvasó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.