2017. február 4., szombat

Sienna Cole - Laura Porter : Száz ​évvel utánad


Sienna Cole - Laura Porter 
Száz ​évvel utánad
Fülszöveg:

,,A nevem Kate Harris-Woods, és ez az én történetem. Átlagos lány vagyok, középszerű élettel, semmi kiemelkedőt nem vittem véghez – egészen mostanáig. Azt hittem, az új életem akkor kezdődött, amikor Londonba költöztünk a férjemmel. De most már tisztán látom, hogy Párizs volt a célállomás. Gyere velem, és végigvezetlek a naplómban egy olyan történeten, ami most íródik, de 1853-ban vette kezdetét egy fiatal párizsi szerelemmel. Egy időutazásra invitállak, amely során beleolvashatsz, hogyan kapcsolódik össze egy több mint száz évvel ezelőtt élt férfi története az enyémmel. Olyan síron túli üzenetet tartogatok neked, ami időtlen igazságokat rejt. Bemutatom azt az embert, aki megváltoztatta az életem. Velem jössz?"
 
 Kiadó : Publio
Kiadási év : 2016
Kedvenc karakter(ek) : Kate, Ciara, Sarah
Utált karakter(ek) : Simon, Naomi, 
Magyar, kortárs, romantikus, levélregény, izgalmas
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!


*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Sienna Cole · Laura Porter : Száz ​évvel utánad
Szerzői oldal : facebook - Sienna Cole és Laura Porter Hivatalos Írói Oldala

Történet. 5/5*****
Borító: 10/9*

Idézet:

,, Kaptunk egy lehetőséget, hogy újrafessük azt a bizonyos vásznat, és csak rajtunk múlik, hogy milyen kép kerül rá."

*-*-*

 ,,– Ez a nappali is olyan csúcsszuper lesz, ha elkészül… – bólogatott csücsörítve, miközben körbe-körbe járatta a fejét.
– Naomi… ez már készen van – jegyeztem meg halkan. "

*-*-* 
 ,,Legyen bár illúzió, pillanatnyi betekintés a mennyországba,
 mégis üvöltve, őrjöngve vágyjuk, 
hiszen ez az egyetlen módja, hogy újra közel legyünk a Paradicsomhoz, honnan kiűzettünk…

*-*-* 

,, Ez hát a szerelem? Őrület, téboly, a józan ész halála? Megízleltem egy pillanatra mézédes
mérgét, s azonmód romba is döntött. Szellemként járok már e világon, mert szívem elhalt,
elsorvadt szerelmünk sírján, csak utolsó gyöngéd szavad ekhója zeng fülemben, s még
mindég hiszem… még mindég elhiszem, hogy szerettél
."

*-*-*
  Ide kattintva meg is vehetitek --> Bookline.hu - Sienna Cole · Laura Porter : Száz ​évvel utánad

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Szó szerint maga a SORS akarta, hogy én elolvassam ezt a könyvet.
Aki azt állítja, hogy minden MAGYAR író rémes, az még nem olvasott jó könyvet.
Számtalan jobbnál is jobb példát feltudnék sorolni, amivel alá tudom támasztani az ellenkezőjét.
Itt van példának Sienna Cole és Laura Porter : Száz ​évvel utánad című könyve,
ami számomra magasan veri sok külföldi szerző munkásságát.
Miután belekezdtem a könyv elolvasásába, képtelen voltam letenni.
Már régebb óta szemeztem vele, de mindig félretettem, aztán csoda történt,
és alkalmam nyílt elolvasni.
Kate nagyon szimpatikus volt számomra.
Vele örültem, izgultam, szenvedtem miközben olvastam a könyvet.
Mivel nem szeretnék spoilert írni,
így csak annyit írok,
hogy Sienna és Laura egy olyan könyvet hoztak össze együtt,
ami: igényes, gyönyörű, izgalmas, szenvedélyes, kalandos.
Nincsenek benne felesleges klisék.
Én hálásan köszönöm az írónőknek, hogy megírták, mert hatalmas veszteség lenne kihagyni egy ilyen szép történetet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.