2017. január 27., péntek

T. C. Lang : A ​Lámpás nyomában

T. C. Lang

A ​Lámpás nyomában



Fülszöveg:

,,Egy ​​halandó és egy angyal. Egy kulcs. És egy démoni sereg, ami elválasztja őket egymástól.
Meddig terjed a mese világa? Mi választja el a valóságtól? És mit tehet egy hétköznapi lány, amikor átlépi a kettő közt húzódó határt?
Sarah felszolgálóként tengeti mindennapjait. Meg van róla győződve, hogy az angyalok és démonok a képzelet szüleményei, mégis ő talál rá a mennybéli lényre, Ronaelre.
Az angyalnak vissza kell szereznie az ellopott Lámpást az Alvilágból, ám csak akkor tud alászállni érte, ha megtalálja az emberek közt rejtőző Lovasokat. A számára ismeretlen közegben való eligazodáshoz szüksége van a lány segítségére. Együtt erednek a bukott angyalok nyomába, amivel hihetetlen események sora veszi kezdetét. Sarah-t minden veszély ellenére elbűvöli az a világ, amelybe bepillantást nyer, miközben érzései Ronael iránt egyre inkább elmélyülnek – azok viszonzására azonban éppoly csekély az esély, mint küldetésük teljesítésére…
Egy angyalt szeretni még sosem volt ilyen kockázatos! "



Kiadó :  Publio
Kiadási év : 2013, 2015, 2016
Kedvenc karakter(ek) : Ronael, Sarah, Lucifer, Bridget, Bartael.
Utált karakter(ek) : A Lovasok
Magyar, kortárs, angyal, akció, romantika
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!


Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - T. C. Lang : A ​Lámpás nyomában
Szerzői oldal : facebook - T. C. Lang
  http://tclang.hu/

Történet. 5/5*****

Borító1: 10/8**
 



Borító2: 10/9


Idézet:
,,Nem minden fekete vagy fehér, jó vagy rossz ...."

*-*-*

,, – Azért, mert szeretem a tejet, attól még nem tartok a hűtőben egy tehenet!
– Jól van, egy pont neked – nevetett Sarah barátnője. – Egyébként nem
azt mondtam, hogy menj hozzá feleségül. Csak jól ki kéne pókhálóztatnod
vele!
– Na de Bridget!"


*-*-*

,, A csókban benne volt minden félelme, vágya és reménye. Amikor
kinyitotta a szemeit, Sarah mosolygó tekintetével találta magát szembe.
Önmaga volt.
"


*-*-*

,,Nem én választottam ezt a világot, nem önként jöttem le. Hiszen én voltam a fényhordozó! 
 Létezhet-e számomra nagyobb büntetés, mint örök időkre a sötétségbe taszítva élni?!"

*-*-*

Ide kattintva meg is vehetitek --> publioboox.com - T. C. Lang: A ​Lámpás nyomában

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Ez a könyv nagyon, de nagyon megfogott engem. 
Először kissé félve álltam neki, mert aggódtam attól, hogy átmegy valami csöpögős történetbe, de azt kell írnom, ez minden képzeletemet felülmúlta.
A karakterek számomra olyanok  voltak, mintha tényleg léteztek volna.  
Olvasóként egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy abbahagyom az olvasást.
T.C. Lang nagyon remekül megalkotta ezt a világot, és örülök, hogy elolvashattam a könyvét. 
Ronael és Sarah kalandjainál én magam is izgultam, hogy minden rendben menjen.
 A Lovasokról kicsit többet olvastam volna, de az utolsó Lovas kiléte hatalmas megdöbbenést váltott ki belőlem. Kicsikét mindenki gyanús volt, és pont ettől volt annyira különleges. 
Sokszor megmosolyogtatott. Sokszor megdöbbentett. Sokszor magával ragadott.
A végére egyszerűen nincsenek szavaim.
Számomra is ez volt az egyedüli jó lezárás, amit csak kaphatott ez a könyv.
Másképpen szerintem képtelenség lett volna létrehozni azt, ami T. C. Lang írónőnek sikerült.
Megkaptam a tökéletes befejezést. 
Bár, elgondolkodtam egy alternatív befejezésben is.
Egyszerűen imádtam. 
Bátran ajánlom másoknak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.