2017. február 24., péntek

Diana Landry - Nem ​bújhatsz el

Diana Landry 
Nem ​bújhatsz el
 
 
Fülszöveg:
,, Durva kacaj, fájdalmas kiáltás. Kate Hollander, a sikátorba lépve olyasmit lát, ami örökre megváltoztatja az életét. Ő az egyetlen szemtanúja egy rendőr kivégzésének és ezzel a detroiti alvilág első számú célpontjává válik. Alex Cambell feladata, hogy elrejtse a lányt Antonio Velásquez szeme elől. Kate bizalmatlansága, és titokzatossága felkelti Alex érdeklődését. Vajon a csábítás és a szenvedély képes ledönteni az évek alatt felhúzott falakat? Az alvilág, vagy Alex Campbell jelenti az igazi fenyegetést? Kate, vajon képes lesz elengedni a múltat, vagy feláldozza a saját boldogságát?"

Kiadó : Publio
Kiadási év : 2015
Kedvenc karakter(ek) : Kate, Alex, Gabriel
Utált karakter(ek) : Jess és Antonio Velásquez
Magyar, kortárs, romantikus, erotikus
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!

*-*-*

Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3
Moly.hu -->  Moly.hu - Diana Landry: Nem ​bújhatsz el
Szerzői oldal : facebook - Diana Landry

Történet. 5/5*****

Borító: 10/9,8
Idézet:

 ,, Kate Hollandernek csak haza kellett volna sétálnia, de jelleméből adódóan halvány fogalma sem volt arról, hogy hol van. A nagynénje Evie szavaival élve, még a saját lakásában is képes lenne térkép nélkül eltévedni. Na igen, ez volt ő. "

*-*-*
,,– Nem tudom. Nem sok tartja vissza attól, hogy összeomoljon és kereket oldjon. Fél és szerintem az első adandó alkalommal megpróbál elszökni.
– Nem fog. Szerintem több van ebben a lányban, mint gondolod. Mindenesetre bájos a kicsike. – Alex szája apró mosolyra húzódott. Tudta, hogyan hozza ki Gabrielt a sodrából.
– Na, ne. Ne kezd bátyó. Nem mászhatsz a bugyijába.
– Majd uralkodok magamon és amúgy sem esetem a lány. Túl aprócska hozzám."


*-*-* 
 
,,– Esküszöm, nem hordott a föld még három ekkora marhát a hátán, mint
amilyenek ti vagytok. Campbellek. Makacsak, csökönyösek…
– De te mégis így szeretsz minket – ölelte át a férfi az asszonyt."

 

  Ide kattintva meg is vehetitek --> Moly.hu - magankonyvtar: Diana Landry: Nem bújhatsz el

Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről :

Minden betűjét, sorát, mondatát és oldalát imádtam.
Ideges voltam, így egy teljes nap alatt olvastam el az első, illetve a második részét is.
Nem hosszúak, mégis nagyon kidolgozott könyvekről van szó.

A Nem ​bújhatsz el című könyvvel kezdem --> 

A borítója miatt - magam sem értem miért - meg voltam győződve, 
hogy valami Fantasy történetről van itt szó. 
Örültem, amikor beleolvasva rádöbbentem, ennek semmi köze hozzá.
Ez egy szuper, izgalmas történet, ami romantikában bővelkedik. Egyszerűen imádtam.
Kate sok mindenen megy keresztül. 
Veszteség éri őt, de végül megtalálja azt a személyt, aki mellett végre boldog lehet. 
Alex egy szerethető karakter volt számomra, akit szívesen elfogadnák magamnak társamként. 
Bocsi Kate! ;)
 Az alapsztori onnét indul, hogy Kate szemtanúja lesz egy bűncselekménynek, és Gabriel Campbell nyomozótól kér segítséget, aki rá bízza a testvérére. 
Innen veszi igazán kezdetét a történet. 


A folytatása Diana Landry: Nem felejthetsz el -->

 A cselekmény itt tovább folytatódik. 
A második sokkal jobban tetszett számomra, mint az első rész.
Ebben több volt a karakter, akiket nyomon követhettünk.
A kedvenc karakterem  Gabriel Campbell volt, akit már az előzőben megismerhet az olvasó. 
Az ő története a folytatásban nagyobb hangsúlyt kap, amire már régebb óta vártam.
A vége viszont hiányos volt nekem.
Mint, minden jó könyv esetében, ennél is úgy voltam, hogy még olvastam volna pár oldalt, csak, hogy megtudjam mi lesz, hogyan alakul a kedvenc karaktereim élete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.