2016. október 23., vasárnap

Könyvek, amik felkeltették a figyelmem ;)

Könyvek, amik felkeltették a figyelmem ;)

1. Mira Sabo   
 Amíg ​kinyílik a szemünk

"Ez nem egy rózsaszínű lányregény, ha arra számítottál, helyezd vissza a polcra, és felejtsd el! Ha mégis kinyitottad, akkor már csak egyet tanácsolhatok: vegyél ki szabadságot, kapcsold ki a telefonodat, és maradj egyedül!  Szenvedélyes szikrázás, pimasz őszinteség egy mindent elsöprő kínkötelékben és végül letaszítottság, a valóság létlejtőjén. Fehérgallér és hivalkodás, kozmetikázatlanul. Izgalom, erotika, titkok, luxus. Az alvilág összefonódva az ország rejtélyes, leggazdagabbjaival, mocskos magánéletük, különös szokásaik egy gyönyörű lány életútján át, szexszel ízfokozva.
Olvasol vagy lemaradsz?"

- Már a megjelenése előtt felkeltette a figyelmemet.
Minden egyes nap felmentem Mira Sabo oldalára, és kíváncsian vártam a részleteket a könyvről, illetve örömmel olvastam az elhintett morzsákat, amik igazán felkeltették a fantáziámat, no meg a kíváncsiságomat.
Viszont felénk a Világ Végén nem lehet ilyen könyveket kapni. Ami valljuk be, számomra nagyon szomorú, mert lelkes könymoly vagyok.
                                                                                                   





 *-*-*-*



,,Te megérdemelnéd a második esélyt?

Anna mély érzésű lány, aki szeretetre vágyik. Igazán megérdemelné, hogy boldog legyen. A Defektesek dobosa, András megadja neki mindazt, amire szüksége van: szerelmet, nyugalmat és boldogságot. De vajon mindez az övé lehet anélkül, hogy megjárná a poklot? Annának nem adatik meg a könnyebbik út
Az élet tragédiák sorozata. Anna, amikor már mindent elveszített, ráébred, hogy választania kell: hagyja, hogy végleg maga alá temesse az önsajnálat, vagy belekapaszkodik egy halvány napsugárba, és elhiszi, hogy az rá ragyog.
Vajon Anna képes szembe nézni saját félelmeivel, és megleli azt, amiért érdemes küzdenie? Lesz-e elég bátorsága újra szeretni és az új szerelemért áldozatokat hozni? Tud-e küzdeni egy olyan férfi szerelméért, akivel a kapcsolatát mindenki helyteleníti? Vagy engedi, hogy mások irányítsák, azt remélve, hogy így nem érheti több fájdalom?"



 - A könyv akkor keltette fel a figyelmemet, amikor facebookon az egyik ismerősöm kedvelte az írónő könyvét, és elolvastam a fülszöveget. A napomat az is feldobta, hogy Moly.hu-n az írónő elkezdett figyelni. Na, ez így elégé érdekesen hangzik, pláne egy olyan személynek, aki nem ismeri a Moly.hu-t. Szóval, mi figyeljük egymást, bár inkább úgy gondolom, én figyelem őt.


*-*-*-*

3. Anna Teleki 
Egyetlen ​szó ára

Egy szerelmi történet a Normand vidékről… Párizst, a gyönyörű várost a tél zord ideje fagyossá teszi. Minden lelassulni látszik, minden haldoklik. Épp, ahogyan Léo Taxil élete is kezd összeomlani. A magányos férfi praxisának egy nehéz időszakát éli. A reményt a változásra újabban pedig egyetlen szó jelenti a számára, mi a Le Paris hírlapban jelenik meg, válaszként romantikus soraira. Ennek ellenére, azt vallja: nincs igaz szerelem. A maga alatt lévő férfi úgy dönt, szabadságra megy. Azonban, kialvatlansága és
 figyelmetlensége majdnem tragédiába torkol… Egy baleset, mi mindent megváltoztat…

 
- Gyönyörű borító, remek fülszöveg, kell ennél több? Nem hiszem. Teleki Annára akkor találtam rá, amikor Teleki Pálról kerestem könyveket, és kiadta az internet lehetőségnek. Az ​utolsó 9 perc című könyve is elégé érdekesnek tűnik számomra.


 *-*-*-*


4.Budai József 
 Eltitkolt ​származás
 
A II . világháború áldozatainak száma közel negyvenmillió. Ebből több mint 8 millió német áldozat. Arról viszont keveset hallani, hogy ahol Hitler katonái megfordultak, ott nem csupán holtak maradtak, de új életek is kezdődtek. Az így fogant és született gyermekek valódi származása soha nem derült ki, hiszen az édesanyák a sírig megőrizték titkukat. Hogyan kezelje és dolgozza fel az ember azt, ha 60. életévéhez közeledvén megtudja, hogy az édesapja egy német katona volt?

  
- Egri Zsanna írónőnek köszönhetően ismerkedtem meg magával a könyvvel. 
Engem már régóta foglalkoztat hasonló téma, viszont én másabb ,,nemzetiségűekkel" kapcsolatban. 


*-*-*-*


5.  Darnai Dóra 
Édes ​​érzelem

Vajon két sérült lélek is megtalálhatja a boldogságot? Van szerelem első látásra, vagy az egész csak az érzékek játéka? Jeremy Johnson világában a szerelem nem létező érzelem, de mégis, mikor megpillantja Emilyt feléled benne valami. Valami, ami számára érthetetlen és sokkal megfoghatatlanabb, mint ahogy azt elsőre gondolná. De vajon Emilynek sikerül elfogadtatnia vele az érzelmeit? Vagy ő is csak egy nő a sok közül, aki a jóképű férfi ágyába kívánkozik? Ha érdekel Emily és Jeremy bonyolult, de annál inkább szenvedélyesebb kapcsolata, akkor lapozz bele, ígérem nem csalódsz majd. :)

 - Én szívesen elolvasnám E&J történetét. Szeretem a romantikus, bonyolult, szenvedélyes kapcsolatokat. Jóképű férfi, most éppen erre vágyom.


*-*-*-*


 6.
Kemény Zsófi 
Én ​még sosem

Kemény Zsófi regénye többszörös háromszögtörténet két fiúról és egy lányról. Tizenhét évesek, de az érzelmek, amelyek egymáshoz fűzik őket, bonyolultak, és saját maguk számára is nehezen kibogozhatók. Miközben egy szilveszteri bulitól márciusig mindhárman próbálják önmagukat megtalálni, kilépnek a gimnázium világából, és belevetik magukat Budapest éjszakai életébe. De egyikük sem tudja igazán élvezni, mert mindnyájukat nyomasztja valami: az egyiket a felelősség, a másikat a gyötrő szerelem, a harmadikat a teljes egzisztenciális összeomlás lehetősége.


- Szeretem az ilyen fiatalos történeteket, mert én magam is eme célcsoport tagja vagyok. Na, ezt szépen leírtam.  A borítón lévő lány nagyon szimpatikus számomra, és fülszöveg alapján nagyon illik a könyvhöz.


*-*-*-*


7. Okváth Anna 
Más ​állapotok

Egyedül nem megy?
Mit teszel, ha egy nap szembesülsz a benned ketyegő biológiai vekker sürgetésével, ám reménytelenül szingli vagy?
Léna önálló fiatal nő, családi állapota: független, és ezt nem is hajlandó feladni.
Ám vágyik arra, hogy anya legyen.
Tervéhez a véletlen egy apát is a rendelkezésére bocsát – Iványi professzort, régi, rettegett egyetemi tanárát, aki feleségével gyermektelenül él. Megállapodásuk világos: semmi gyengéd érzelem, semmi személyes. Az érintkezés egyetlen célja a kívánt terhesség.
Vajon mihez kezdenek, ha meglepő, más állapotokban találják magukat?
Mennyit ér a becsület, az adott szó? Hol ér véget az értelem, és hol kezdődik az érzelem?

- Anna könyvével akkor kerültem közelebbi kapcsolatba, amikor a ,,tanár-diák viszony" korszakomat éltem, és minden hasonló témájú könyvet elolvastam. Szerintem másokat is nagyon megfogott maga a mű.


*-*-*-*


8. Sárközi Erika 
Három ​akkord az élet

 „Ha egy húr megpendül, szól vele a lelkem, s ilyenkor hallod, mi lakozik bennem.”
Mesélek neked egy lányról, lerajzolod? A haját fesd vörösre, a szemét szürkére, olyan kavicsszínűre, a pólóját zöldre, a nadrágját feketére. A lelkébe színezz sok-sok érzelmet, keserűt és édest, elhaltat és elevent.
Ha ezzel megvagy, ülj nyugodtan, és szemléld néhány percig: figyeld, hogy elevenedik meg előtted az élete, ahogy izzik a sok érzelem…
Aztán cseréld fel a színeket, a külsőt és belsőt: már nem számít sem a szem- és hajszíne, csak a lelkét lesd, a kavicsszürkét, amelyből lassan lángoló vörös lesz…
Ez a lány Violet.
Zenész New Yorkban.
 És szerelmes."
- A szimpatikus írónő mesélt róla, miután kifejeztem neki mennyire, de mennyire rossz, hogy már nem kapható a könyve. A cím volt az első, ami megfogott, sőt magával ragadt, és azóta is fogva tart.

*-*-*-*

9.  Veréb Emese 
A ​Happy End után

 Kisha Raids egy teljesen átlagos lány.
Évekkel ezelőtt balesetet szenvedett, amiben elveszítette emlékei nagy részét. Később valamilyen különös csoda folytán lehetősége adódik újra élni azokat, és ráébred a történtek szomorú okára is.
Miért nincsen a jelenében az a bizonyos fiú, aki másodpercek töredéke alatt visszaadja a szerelembe vetett hitét?
Ha tudnád előre, hogy ez az utolsó pillanat, amikor láthatod őt, akkor jobban szeretnéd? Esetleg szorosabban ölelnéd?
 Vajon kitörölnéd-e őt az emlékeidből, ha megtehetnéd?












- A fülszöveg volt az első, amire felfigyeltem. A témája azonnal felkeltette az érdeklődésemet. Bár, még nem olvastam, de egy bizonyos napon majd elolvasom.


*-*-*-*


Versek az életről, szenvedésről, szenvedélyről, fájdalomról és csalódásról. Versek boldogságról és szerelemről. Versek érzésekről és érzelmekről. Olyan verseket gyűjtöttem egy csokorba, amelyek saját érzelmeken, a világban tapasztalt élményeken alapulnak.

 - Versek az életről és szenvedélyről. Hmm, micsoda csodálatos is lehet! Szeretem a verseket, ahogyan a barátnőm is, és úgy gondolom, bizony, csodálatos versikéket rejtegethet ez a kis könyvecske.



Ti melyik könyvet olvasnátok el legszívesebben a 10 közül, ha még nem olvastátok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.