2016. szeptember 19., hétfő

Victoria Green : Szív-hangok -Csak egy év-

Victoria Green 

Szív-hangok  

- Csak egy év -

 Fülszöveg:
,,Mindenki ​​életében eljön egyszer az a személy, akiért mindent feladna. Vállalná a titkolózást, a megvetést, és a szenvedést. Még az életét is odaadná. Az igaz szerelem nem válogat. Hirtelen jön, és ha már belénk csapott nincs menekvés. Egressy Anna és Pálfi Zsolt kapcsolata nem mondható hétköznapinak. Az élet próbára tette őket, és minden akadályt legyőzve, a családi békét is felrúgva hitték, hogy van kiút. Út mely a fájdalmak és szenvedés útvesztőjén át, a boldogság felé vezet. Ahol végre megélhetik szenvedélyes szerelmüket, ahol már semmi nem nehezíti közös életüket. Bár elérték együtt a boldogság békés szigetét, valamiért mégsem ez, amit nekik szánt az ég. A Sors döntéseit olykor nehéz elfogadni. Vajon beteljesülhet a küzdelmekkel teli szerelmük miután a Sors árnyékot vet a boldogságukra? A Sors útjai kifürkészhetetlenek. Ha hiszel a ebben, ha úgy gondolod, hogy minden okkal történik, ha szereted a mindent elsöprő szerelmet, a váratlan helyzeteket, és a nehézségeket, akkor ez a könyv pont neked szól. A könyv, amely könnyet csal a szemedbe! A történet egy részét valós események ihlették."

  Kiadási év: 2015
Kiadó : Publio
Kedvenc karakter(ek) : Anna, Zsolt, Levente
Utált karakter(ek) : --------
Magyar, kortárs, romantikus.
Olvastam: IGEN.
Ajánlom? : Igen!!!!
*-*-*
 Véleményedet megírhatod üzenetben, vagy ide--> <3


Borító: 10/9,99



Történet. 5/5*****

Idézetek:

,, Mindig minden okkal történik."

*****

,, – Adjon neki időt, hogy feldolgozza. Az idő tényleg segít!"

*****

,, – Veled meg mi történt? Nyertél a lottón? – kérdezte húga, és nem tudta levenni a szemét vigyorgó testvéréről.
– Dehogy, ez annál sokkal jobb! – felelte."

*****

Ide kattintva meg is vehetitek --> publioboox - Victoria Green - Szív-hangok - Csak egy év -2015

 Jó olvasást! 

Saját véleményem a könyvről 

„Vajon tényleg minden okkal történik?"
Elolvastam, és azt kell írnom, hogy ez az egyetlen kérdés, ami olvasás közben megmaradt bennem.
Nem akarok spoilerezni, de kelleni fog (sok-sok) zsepi, miközben ezt a roppantul remek könyvet olvassátok, kedves Olvasok :'(
Nekem kellet, pedig én tudtam, hogy mi vár a főszereplőkre, mégis bennem volt az, hogy mi van, ha történik valami csoda. Hát, csoda történt, csak nem úgy, ahogyan én vártam volna, hanem sokkal jobban, sokkal átérezhetőbben.
Azt kell írnom, szeretem az olyan történeteket, amik az életről szólnak, és nem arról, hogyan szeret bele egymásba egy nem létező(remélem) vámpír meg egy halandó csaj. Mert a legszebb történeteket maga az élet írja.  A kedvenc karakterem Levente volt, pedig ő inkább amolyan mellékszereplőnek tűnt, hiszen Anna és Zsolt volt a fő, mégis leginkább az ő sorsára vagyok kíváncsi. Ha létezne, én szívesen megvigasztalnám, de szerintem más is ;) Egy éjszaka alatt kiolvastam, mert nem tudtam letenni.
Aztán elgondolkodtam, hogy mekkora oka is lehet annak, hogy Anna és Zsolt találkoztak egymással, vagy annak, hogy én rátaláltam az írónőre. Mindennek meg kell hogy legyen a maga oka, hát ezeknek is megvan. 
Mindenkinek ajánlom. Ahogyan ajánlom magamnak Leventét, aki nem létezik, de ha létezne, akkor stipi, én már lestoppoltam ;)
Kíváncsian várom a folytatást, és gonoszság, mert még mindig nem olvashatom.
Tessék sietni vele!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.